HU EN
Fiókom
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási költség 20 000 Ft megrendelési érték felett Magyarország területén INGYENES! A 20 000 forint alatti megrendelések szállítási költsége minden csomagra egységesen 1000 Ft.
Hogyan fizethetem ki a rendelésem?
1. Utánvétes fizetés: A csomagot a GLS futárszolgálat viszi házhoz, és a futárnak készpénzed fizeted az utánvét összeget. Ennek a díja 1000 Ft, de amennyiben 20.000 Ft felett vásárolsz, a szállítási költséget átvállaljuk. Ez a fizetési opció kizárólag Magyarország területén vehető igénybe.
2. PayPal: Külföldön az egyik legelterjedtebb fizetési mód, amellyel biztonságosan vásárolhatsz interneten. Így bankkártyával is tudsz nálunk fizetni. 10.000 Ft feletti rendelésnél mi fizetjük a transzport díját Magyarország területén belül. Bővebben a PayPalról ide kattintva olvashattok.
3. Átutalás: Rendelésed után díjbekérőt küldünk Neked e-mailben , amiben megtalálhatod az utaláshoz szükséges adatokat. A pénz megérkezése után küldjük a csomagot. Amennyiben vásárlásod értéke meghaladja a 10.000 Ft-t, ingyenes kiszállítást biztosítunk a magyar címekre.
4. Személyes átvétel: Az interneten kiválasztott termékeket lehetőséged van személyesen is megvásárolni amennyiben ezt választod ki fizetési módnak. Ha az általad rendelt árucikkek nem találhatóak meg üzletünkben vagy raktárunkban, megérkezésük után telefonon értesítünk. Ez a szolgáltatásunk ingyenes!
5. Bankkártya: Itthon és külföldön a leggyakoribb fizetési mód, amellyel biztonságosan vásárolhatsz interneten. A biztonságos fizetési felületet a B-Payment biztosítja. 10.000 Ft feletti rendelésnél mi fizetjük a transzport díját Magyarország területén belül.
Mennyi a szállítási idő?
Szállítási határidő általánosan a megrendelés beérkezésétől számított 2-14 munkanap. A megrendelt árut a GLS csomagküldő szolgálat kézbesíti. A futár a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít az általad megadott címre. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelölj meg a megrendelésnél, ahol napközben is elérhető vagy (pl.: munkahelyed).
Mi történik akkor, ha nem vagyok otthon, amikor a futár érkezik?
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy. Az értesítőn megtalálod a kézbesítő telefonszámát is, ezen tudod vele egyeztetni a következő kiszállítás időpontját. Természetesen, a futár, egyeztetés hiányban is megkísérli ismét a kézbesítést.
A biztonság kedvéért a regisztráció során elkérjük a mobilszámod, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a futárszolgálat felvehesse veled a kapcsolatot.
A GLS ügyfélszolgálat a +36-1-802-0265 -es telefonszámon érhető el munkanapokon 7.00-20.00 óra között. A csomagküldő szolgálat részletes szállítási feltételeit az alábbi weblapon is elérheted: http://www.gls-hungary.com/
A csomagotokat az e-mailben kapott csomagszámot ide kattintva tudjátok nyomon követni. Nemzetközi csomagok nyomonkövetése ide kattintva.
Hova szállítatok?
A szállítás az Európai Unió területén vehető igénybe.
Szlovákia: 5€ - 150€ felett ingyenes
Románia: 6€ - 150€ felett ingyenes
Szlovénia, Ausztria, Csehország: 10€ - 150€ felett ingyenes
Lengyelország , Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária: 12€ - 150€ felett ingyenes
Dánia, San Marino, Olaszország, Franciaország , Monaco , Nagy-Britannia

Hírlevél

Kövess minket

A kosár tartalmát még
tartjuk fent.

Kattints ide a meghosszabbításhoz:

Copyright © 2017 Rapcity Kft. Minden jog fenntartva.